2012. január 19., csütörtök

Ritörn!

Ezennel visszatérek, nem menekültök!

Eltűnésem oka az volt, hogy vizsgázgattam, és bár be kell vallanom, hogy a nagy magyar egyetemista hozzáállást hoztam én is, vagyis nem nagyon erőltettem agyon magamat, azért némiképp mégiscsak rabolta az időmet és a maradék gondolataimat ez a fránya vizsgaidőszak, így nem nagyon maradt időm átlagon aluli és felüli perceimet megosztani veletek. 

Meg kell jegyeznem, hogy amúgy a karácsonyt a lehető legrosszabb időpontban ünnepeljük. Év vége, hajtás, műsor, szabadság, és aki ráadásul olyan balfék, mint én, hogy azt se tudja milyen indokból képes egy társadalmilag agyonbecsült és túlfizetett szakmán belül továbbképezni magát papírügyileg, annak bizony vizsgaidőszak is bővíti advent megbékélős, lenyugodós, befelé fordulós időszakát. Utolsó pillanatokban lelkes ajándékkészítés, saját kezűleg, mert akármilyen fáradt is az ember, hogy néz már az ki, hogy összeveszek valami vackot a szeretteimnek. 
 (Zárójeles gyors sztori: T.-nek egy nagy plakátot készítettem, amire mindenféle olyan képeket ragasztottam, ami hozzá valamilyen módon kapcsolódik. Ennek az utolsó pillanatban sikerült nekiállnom ugye, karácsony előtt egy héttel pedzegettük a témát, hogy kinek hogyan áll a karácsonyi ajándéka. T. mondja, hogy neki már csak ragasztania kell. Jé, mondom, nekem is. Komolyan mondom, még az is megfordult a fejemben, hogy ő is valami hasonlót csinál. Karácsony napján, útban feléjük megemlítette, hogy még ragasztania kell az ajándékomat. Mondom, itt tartottál ám egy hete is. Erre kb. 8x15 cm-es papírdarabot kellett felragasztania egy kartonlapra, amit 2 perc leforgása alatt sikerült is végrehajtania. Ragasztott, na! :) )
Na, szóval  ez a karácsony rémesen rossz időpontban van és nem tudom, hogy van-e valaki is, aki erre normálisan, békésen, szépen beütemezetten fel tud készülni.

Rövid karácsonyi kitérő után persze várt még egy pár vizsga. Sikerült ráéreznem a  levelezős tanulási módszer lényegére, ami a következőkből tevődik össze:
1. Jó esetben van egy alap elméleti tudás az első diplomából.
2. Van egy gyakorlati tudás, munkatapasztalat.
3. Az ember lánya szorgalmas és bejár órára (szabadság és ütemezett, lelkes véradás terhére), beül az első padba és demonstrálja, hogy ő nagyon lelkes hallgató.
4. Némineműleg tanul azért lopva esténként.
5. A fentiek összedolgozása és élénk képzelőereje segítségével kreatívan megoldja a vizsgákat és a házi dolgozatokat. Olyannyira kreatívan, hogy ennyi erővel akár regényt is írhatna!

De most már végeztem mindennel, lassan visszatöltődnek a fejembe a gondolatok, ötletek, telítődök eseményekkel, amiket majd jól megosztok veletek.

Úgyhogy hello 2012!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése