2013. július 25., csütörtök

Nagyonokos



Jelentem egyébként, hogy rettentően okos és képzett, "szegény kis szosziális" (E.Kishon) lettem. Immáron egyetemi diplomával rendelkezem, amelyet ünnepélyes keretek között a postán vettem át (Márisom segítségével, aki pedig átvette helyettem a TO-n).

Nem voltam már az első diplomaosztómon sem (egy franciaországi utazás vonzóbbnak bizonyult), a másodikra pedig már direkt nem is akartam elmenni. Lehúzás (a 800 Ft-os postaköltség mégiscsak olcsóbb, mint a 6000 Ft-os talárbérlés + útiköltség), meleg van, hosszú, dög unalmas, plusz nem is vagyok annyira nagyon büszke a rettentően piacképes és megbecsült diplomámra (pedig a rektor-dékán-atyaisten fél órán keresztül győzködött volna beszédével).

Az lesz az új hobbim, hogy ha leszek még olyan elmebeteg, hogy tanulásra adom a fejem (és nyilván leszek), akkor nem fogok diplomaosztóra járni.

(Mondjuk a néptánc azért jobb hobbi volt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése